marți, 6 decembrie 2016

Moș Nicolae pentru un necunoscut

  

    M-aș simți minunat dacă aș putea dărui și eu ca Moș Nicolae!  

    Hmmm... Păi nimic nu mă împiedică :)! 


     Am început cu dulciurile din ghetele piticului meu. 
     Dar pot face ceva mai mult, mi se năzare mie, gândindu-mă la semnificația zilei de azi. Dacă mă uit bine, constat că am în preajmă suficiente lucruri ce-au fost utile la un anumit moment, dar care acum stau degeaba pe rafturi. Cum noi le-am folosit cu drag și grijă cât a fost vremea lor, este momentul acum să fie dăruite pentru a fi de folos în continuare. 
     Fiindcă am sortat destul de multe, le-am grupat după categoria de vârstă și scop în câteva pachete și vă voi afișa mai jos imaginea și descrierea lor. 

    Le dăruiesc din toată inima (adică sunt gratuite) - ca de la un om practic la altul. Așa că dacă vi se par utile, nu ezitati să-mi scrieți pe blog la rubrica de Comentarii, imediat desubtul acestui articol. 

    Predarea obiectelor se va face în Sun Plaza, București - la o dată și oră stabilite de comun acord, grupate exact așa cum le vedeți în fotografii.

     Imaginile sunt numerotate, ca să fie mai ușor de făcut referire la obiectele pe care le doriți. Am marea rugăminte ca atunci când îmi scrieți să treceți și numărul imaginii în comentariul dumneavoastră. Dacă vor fi mai multe cereri pentru același grup de obiecte și mă aștept să fie - o să vă rog să-mi descrieți, pe scurt, într-un mesaj privat, în ce măsură obiectele dorite vă sunt de ajutor, pentru a putea alege un destinatar final. Ordinea în care îmi scrieți este și ea importanta în oarecare măsură. 

     Aștept mesajele voastre în rubrica de comentarii de astăzi și până la finalul zilei de duminică (6 dec - 11 dec). Toată comunicarea va avea loc pe blog și pentru a o facilita, vă rog să vă înscrieți cu adresa de mail la rubrica: Follow by e-mail. Pe 13 decembrie voi anunța pe blog detaliile predării obiectelor.

      Un Sfânt Nicolae fericit :)!


 1. Geacă în dar (gratuit)

Geacă C&A de iarnă copii gratuita oferita de Omul din palarie
Geacă de iarnă C&A cu glugă și dublură detașabilă 104 cm (3-4 ani)
     
Geaca de iarna pentru copii C&A, oferita de Omul din palarie
modalitatea de prindere a hanoracului
   
   Geaca are două componente: fâșul și un hanorac detașabil cu fermoar - care o face foarte utilă în 3 din 4 anotimpuri. 
   Iarna, copilul poate păstra doar hanoracul pe el în interior și întregul ansamblu în exterior. 
   Iar primăvara și toamna, când temperaturile pot varia mult în cadrul aceleiași zile, geaca poate fi folosită atât cu dublură cât și fără sau poate fi îmbrăcat doar hanoracul. 





2. Costum alb pentru serbare în dar (gratuit)

Costum de serbare din polar alb - fulg de nea, om de zăpadă oferit de omul din palarie
Costum de polar alb - fulg de nea, om de zăpadă, strumf al zăpezii, orice vreți voi :)
   Costumul este din polar alb - potrivit pentru vârsta de 3-4 ani și vine la pachet cu 2 căciulițe pentru aceeași vârstă.



3. Sac gros de dormit pentru bebe în dar (gratuit)


Sac de dormit bebe gratuit - oferit de omul din palarieSac de dormit bebe gratuit - oferit de omul din palarie                                   Sac plușat de dormit - marimea 90 cm. Se transformă                                   în păturică și se prinde cu fermoar și capse


4. Mașină pentru copii în dar (gratuit)

Mașină pentru copii 2-4 ani gratuita oferit de Omul din palarie
Mașină pentru copii 2-4 ani
 Mașina este realizată din plastic dur, cu roți, volan și claxon funcționale, în stare foarte bună, cum se vede :).



5. Geacă subțire 2-3 ani și jucării în dar (gratuit)

Geacă de primăvară mărimea 104 cm, împreună cu diverse jucării gratuite oferite de Omul din palarie
Geacă de primăvară mărimea 104 cm, împreună cu diverse jucării potrivite în jurul vârstei de 3 anișori. 




6. Cărticele educative cartonate & jucărie din lemn în dar (gratuit)

Carti educative cartonate 0-4 ani si jucărie gratuita de impins
Cărticele educative pentru 0 - 4 ani, cartonate & jucărie din lemn de împins cu rotițe

Carti educative cartonate 0-4 ani si jucărie gratuita de impins
  - jucărie broscuță din lemn cu rotițe, de împins
  - Primele 100 de animale - carte cu CD
  - Nuța Albinuța
  - Numerele
  - Cars: Sounds
  - Fructele
  - Primele cuvinte






7. Lenjerie bebe în dar (gratuit)


Lenjerie bebe (păturici, scutece, prosoape, babetica de cauciuc)
Lenjerie bebe (păturici și alte accesorii)
- 2 păturici ( una tricotată, una de polar)- 1 suport înfășat cu elefănței
- 2 prosoape
- 1 babețică de cauciuc cu buzunar, 
-1 mănușă de baie, 
-4 scutece de finet și unul de bumbac decorat marinărește
-1 cărticică educativă cartonată: ”Numerele”
-1 cearșaf de pătuț



8. Mănuși de ski pentru copii în dar (gratuit)

mănuși de ski pentru copii - 14 ani
mănuși de ski pentru copii - 14 ani





9. Bijuuri și ceas în dar (gratuit)

bijuuri si ceas Yves Rocher gratuite
Ceas Yves Rocher și bijuterii din materiale neprețioase: broșe, coliere, seturi de cercei cu pandant, brățară























   Ceasul n-a mai fost folosit de câțiva ani, așadar îi trebuie schimbată bateria.


10. Jocuri educative în dar (gratuit)

jocuri educative gratuite pentru copii
Ochi de vultur, Puzzle cu 9 cuburi - Animale


Rezoluția mea de 6 Decembrie, ca lucru musai de făcut înainte să sune ceasul: 
voi face o tradiție ca de fiecare Moș Nicolae să trec prin lucrurile în plus și să le găsesc folos alături de un alt stăpân, care să le prețuiască așa cum le-am prețuit și noi :).
   

27 de comentarii:

  1. Adăugați, vă rog, numărul imaginii când îmi scrieți :).
    Aștept cu drag să-mi scrieți ce găsiți de folos din lista de mai sus.
    Nu uitați să subscrieți introducând adresa de mail la rubrica din dreapta: ”Follow by e-mail”.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Oana, m-au incantat carticelele educative si daca le-am primi de la mosu', ce ne-am mai bucura. :)
    Te pup!
    6. Cărticele educative cartonate & jucărie din lemn în dar (gratuit)

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Iar eu iti raspund la salut cu o urare: un final de an generos si un an nou plin de proiecte implinite:)!

      Ștergere
  4. Este un gest foarte frumos, pentru care va felicit :)
    Doresc eu nr 1 pt baietelul cel mic si nr 8 pt cel mare :)
    Multumesc Moshule !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mosul a notat :).
      Stabilim luni cum ajung lucrusoarele la destinatarii lor.
      Seara buna!

      Ștergere
    2. Buna,
      Luni revin cu o postare pe blog in legatura cu ora la care ne putem vedea MARTI in SUN PLAZA pentru a va inmana hainutele. Propun intre 17,30h - 18h.
      Ar fi OK cu voi acest interval orar?

      Ștergere
    3. Bună ziua,
      Vă rog citiți postarea de astăzi despre predarea lucrurilor oferite de ”Moș Nicolae” mâine: marti 13.12.2016, între 17,30-18h, in Sun Plaza. De asemenea, vă rog să confirmați dacă puteți ajunge.

      Ștergere
  5. Seara buna,
    Am mai primit o solicitare pentru grupul 9.biju-uri si grupul 7.lenjeriile de bebe.
    A aterizat din greseala la rubrica de Comentarii de la articolul anterior, asa ca le mentionez aici, ca sa avem in acelasi loc toate solicitarile.
    Numai bine:)!

    RăspundețiȘtergere
  6. :(nu prea ai ce sa alegi,ce ma interesa pe mine cred ca a fost date.Ce produse mai aveti disponibile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Kandy man (alias Claudia) :).
      Asa cum spuneam mai sus, bijuurile si lenjeriile pentru bebe le-am pus deoparte pentru tine. Sper ca a ajuns la tine raspunsul meu de ieri, la mesajul tau initial.

      Ștergere
  7. Buna seara, as dori cele oferite la nr. 4 si 5 (pentru băiețelul acestei familii pe care încerc să o ajut: http://www.imparte.ro/Donatii/Anunturi-donatii/Cereri-donatii/Ajutati-ne-si-pe-noi-6989.html).
    Dacă s-ar putea, si nr. 8, pentru nepotul de 14 ani
    al unei bune prietene.
    milenaintower@live.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,
      Am notat - obiectele de la 4 si 5 (masinuta, geaca si jucariile) vor fi rezervate pentru voi.
      Manusile de la nr 8 au mai fost deja solicitate de cineva dar... :). Se întâmplă să le am în dublu exemplar. Așa că vi le pot oferi și pe acestea.
      Stabilim luni cum ajung lucrusoarele la destinatarii lor.

      Ștergere
    2. Buna,
      Luni revin cu o postare pe blog in legatura cu ora la care ne putem vedea MARTI in SUN PLAZA pentru a va inmana geaca, jucariile, manusile si masina. Propun intre 17,30h - 18h.
      Ar fi OK cu voi acest interval orar?

      Ștergere
    3. Bună ziua,
      Vă rog citiți postarea de astăzi despre predarea lucrurilor oferite de ”Moș Nicolae” mâine: marti 13.12.2016, între 17,30-18h, in Sun Plaza. De asemenea, vă rog să confirmați dacă puteți ajunge.
      Numai bine :)

      Ștergere
    4. Bună seara, mulțumesc frumos, ma bucur nespus de mult pentru cele primite. Am confirmat pentru mâine, la postarea de astăzi.Toate cele bune..
      Milena Bour/tel. 0734011789

      Ștergere
  8. Buna tuturor,
    Au mai ramas nerevendicate obiectele din imaginile 2,3,10. Sper sa le găsesc si lor stapan pana luni.
    Luni revin cu o postare pe blog in legatura cu ora la care ne putem vedea MARTI in SUN PLAZA pentru a vi le inmana. Eu as propune intre 17,30h - 18h.
    Poate toata lumea ajunge Marti in acest interval orar?
    Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna seara.:) Pentru mine si fetitele mele e ok intervalul de timp.Deci pt noi e nr 7 ,9 si cateva carticele de la nr 6,ati promis.Ma bucur ca intr-un fel a ajuns la dv mesajul meu.Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunat. Confirm si cu ceilalti parinti si revin luni cu ora finala la care ne vedem marti in Sun Plaza :)

      Ștergere
    2. Bună ziua,
      Vă rog citiți postarea de astăzi despre predarea lucrurilor oferite de ”Moș Nicolae” mâine: marti 13.12.2016, între 17,30-18h, in Sun Plaza. De asemenea, vă rog să confirmați inca o data dacă puteți ajunge.
      Numai bine :)

      Ștergere
  10. buna seara!In primul rand felicitari ptr gest,si eu am dat la fel din jucariile celui mic(ce nu ii mai prezenta interes) si din hainutele ce i-au ramas mici.E minunat sentimentul acela cand donezi,simti ca ai facut pe cineva fericit cu adevarat.Am dori noi jocurile de la nr 10 si ceva ptr un baietel de aprox 3 anisori daca mai aveti.Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua,
      Vă rog citiți postarea de astăzi despre predarea lucrurilor oferite de ”Moș Nicolae” mâine: marti 13.12.2016, între 17,30-18h, in Sun Plaza. De asemenea, vă rog să confirmați inca o data dacă puteți ajunge.
      Numai bine :)

      Ștergere
  11. Buna Florin,
    Jocurile sunt ale voastre :). Pentru varsta de 3 anisori mai sunt disponibile: costumul de serbare si caciulitele (imaginea 2). Luni revin cu o postare pe blog in legatura cu ora la care ne putem vedea MARTI in SUN PLAZA pentru a va inmana jocurile si costumasul, daca-l doriti. Propun intre 17,30h - 18h.
    Ar fi OK pentru voi acest interval orar?
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere